کد خبر: ۹۱۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۴۹۱
احمد امیرآبادی فرهانی، نماینده قم در مجلس در توییتر نوشت: در حالی که تیم های راه یافته به جام جهانی قطر به دنبال بازی تدارکاتی در منطقه هستند تیم ملی ایران به جای استفاده از فرصت همسایگی قطر برای میزبانی تیم ها وکسب درآمد متاسفانه با هزینه بالا به کانادا می رود تا یکی دوتا بازی تدارکاتی انجام دهد. وزیر ورزش باید پاسخگو باشد.

انتقاد نماینده مجلس از سفر تیم ملی فوتبال به کانادا: به جای قطر، با هزینه بالا به کانادا می‌رویم / وزیر ورزش باید پاسخگو باشدبه گزارش خبرداغ ، احمد امیرآبادی فرهانی، نماینده قم در مجلس از سفر تیم ملی فوتبال ایران به کانادا برای برگزاری چند بازی دوستانه در راستای آماده سازی تیم برای حضور در جام جهانی انتقاد کرد.

او در توییتر نوشت: در حالی که تیم های راه یافته به جام جهانی قطر به دنبال بازی تدارکاتی در منطقه هستند تیم ملی ایران به جای استفاده از فرصت همسایگی قطر برای میزبانی تیم ها وکسب درآمد متاسفانه با هزینه بالا به کانادا می رود تا یکی دوتا بازی تدارکاتی انجام دهد . وزیر ورزش باید پاسخگو باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: