کد خبر: ۹۱۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۴
دبیر جنبش عدالت خواه دانشجویی گفت: رهبر انقلاب برای حفظ پرچم عدالت‌خواهی در کشور، بر مطالبه گری منطقی تاکید کردند تا بهانه دست دشمنان عدالت خواهی داده نشود.

تأکید بر «مطالبه‌گریِ منطقی» بهانه را از دست دشمنان عدالتخواهی می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، میزگرد « جنبش دانشجویی؛ دانشگاه و مطالبه‌گری منطقی» با حضور دبیران اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی در این خبرگزاری برگزار شد.

محمد اسکندری دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در این میزگرد با اشاره به دیدار اخیر اعضای تشکل های دانشجویی با رهبر انقلاب، خاطر نشان کرد: برداشت بنده از صحبت‌های رهبر انقلاب این بود که ایشان معتقد بودند به جای فعالیت در همه عرصه‌ها، بر روی چند موضوع مهم  تمرکز کنید و آن ها را پیش بگیرید، به صورتی که بر ابعاد گوناگون مسائل تسلط و تمرکز کنید.

وی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مطالبه مسئله محور و شناخت دقیق از موضوعات افزود: مسئله دیگر که در جلسه مطرح شد این بود که دانشجویان در گفت و گو با مسئولین مسائل را در زمان اجرا درک کرده و با سختی کار اجرایی آشنا شوند و بین آرمان و واقعیت پیوند ایجاد شود.

اسکندری در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باره فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در عرصه بین الملل خاطر نشان کرد: گروهی در عرصه بین الملل موفق هستند که دغدغه و علاقه شخصی آن افراد  جغرافیا و فرهنگ بین الملل باشد پس باید دغدغه این موضوع در افراد و تشکل‌های دانشجویی باشد که به معنی حقیقی اثر گذار واقع شود.

این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به ظرفیت های که برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی در عرصه بین الملل وجود دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت ویژه امروز در دسترس ما دانشجویان است، محصلین خارجی  که کشور ما هستند یک ظرفیت قوی برای تعامل به حساب می آیند.

اسکندری در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر مطالبه منطقی و هوشمندانه افزود: منطقی که رهبر انقلاب در عرصه مطالبه گری برای دانشجویان  توضیح دادند کاملا بر منبای عقلانیت بود و دانشجویان را با روش مطالبه صحیح آشنا کردند.

وی در ادامه افزود: رهبری برای حفظ پرچم عدالت خواهی در کشور، بر مطالبه گری منطقی تاکید کردند تا بهانه دست دشمنان عدالت خواهی داده نشود.

دبیر جنبش عدالت خواه دانشجویی با تاکید بر اینکه در عرصه عدالت خواهی  نباید با دشمن مخرج مشترک پیدا کرد، خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب این نکته مهم را به ما دانشجویان متذکر شدند که دانشجویانی که  در جریان انقلابی در حال فعالیت پویا می باشند فارغ از گفتمان ها باید دارای مرز بندی های هویتی باشند و مشخص باشد که این فرد مطالبه گر در دفاع و بر منبای دلسوزی از آرمان های انقلاب اسلامی سخن می‌گوید.

وی در پایان افزود: در بحث انتقادات از وضعیت اقتصادی باید بین ما و دشمن فرقی باشد و آن فرق هم مبنای فکری و دیدگاهی ما با دشمن است، باید هدف ما از مطالبه گری مشخص و مرز بندی دانشجویان با دشمنان مشهود باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: