کد خبر: ۹۱۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۱۴۹۹
طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و هیئت همراه در شرکت داروسازی شهید قاضی حضور یافته و از خطوط تولید، آزمایشگاه‌ها و... بازدید بعمل آورد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد با شرکت داروسازی شهیدقاضیبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه در این بازدید باسمنجی مدیرعامل شرکت ضمن تشریح فعالیت‌های اخیر، در خصوص کیفیت تولید، نحوه تولید و میزان تولید توضیحاتی را ارائه کردند.
طهرانچی با اشاره به لزوم همکاری دانشگاه با صنعت مواردی در خصوص همکاری لازم بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه و این شرکت را اعلام نمودند.
در پایان بازدید دکتر طهرانچی ضمن تشکر از مدیریت و پرسنل این مجموعه به جهت تولید محصولات استراتژیک و استریل بیمارستانی اعلام نمودند تفاهم‌نامه‌ای از طریق ریاست دانشگاه آزاد تبریز تنظیم و همکاری لازم انجام گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: