کد خبر: ۹۱۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۵۴
با توجه به مصدومیت دو مدافع مرکزی پرسپولیس، رضا اسدی هم در جمع گزینه‌های احتمالی حضور در این پست در جدال با تراکتور قرار گرفته است.

آماده‌باش به اسدی برای حضور در دفاع میانیبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در شرایطی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که امیدوار است با کسب نتیجه مقابل این تیم تبریزی، جایگاه خود در رده دوم را حفظ کند و موقعیت خود را بیش از این به خطر نیندازد.

یکی از مشکلات پرسپولیس در این بازی البته مصدومیت دو مدافع مرکزی سرخپوشان است. سیدجلال حسینی در دیدار مقابل سپاهان از ناحیه عضله پشت پا دچار آسیب شده و فرشاد فرجی نیز چند هفته‌ای است که به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم غایب است. یحیی برای دیدار مقابل سپاهان و بعد از خروج سیدجلال حسینی از علیرضا ابراهیمی در ترکیب تیمش در کنار علی نعمتی سود برد.

با این حال اکنون رضا اسدی که سابقه حضور در دفاع میانی در ترکیب تیم‌های سپاهان، سایپا و تراکتور را در کارنامه دارد، جزو گزینه‌هایی است که کادرفنی برای حضورش در این پست در غیاب دو مدافع میانی مصدوم خود، حساب باز کرده‌اند.

اسدی که بعد از درخشش در چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم بار دیگر با نظر کادرفنی در دو دیدار اخیر نیمکت نشین شده، سابقه حضور در تراکتور را در کارنامه دارد و بعید نیست مقابل تیم سابق خود بار دیگر فرصت بازگشت به ترکیب را به دست بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: