کد خبر: ۹۱۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
در روزهای بحرانی سینمای ایران پس از دوران کرونا و ادامه استقبال نامناسب از فیلم ها ۲۰ سالن سینما تقاضای تغییر کاربری و پایان فعالیت داده‌اند.

بتقاضای ۲۰ سینما برای پایان فعالیته گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: در روزهای بحرانی سینمای ایران پس از دوران کرونا و ادامه استقبال نامناسب از فیلم ها ۲۰ سالن سینما تقاضای تغییر کاربری و پایان فعالیت داده‌اند.

طبق پیگیری ایسنا از انجمن سینماداران و براساس فهرست موجود در آنجا، سینماهای صحرا، پایتخت، پردیس کیان، ماندانا، ایران، عصر جدید، پارس، حافظ، میلاد و کارون در تهران و سینما دریا در آستارا، مهتاب در قزوین، عصر جدید در اراک، مصلی‌نژاد در جهرم، کیهان در درود، ساویز در کرج، گل سرخ در بندرانزلی، پرشین مهرشهر در کرج و طلوع در فومن از جمله متقاضیان برای انحلال یا تغییر کاربری هستند.

در این باره محمدرضا صابری - سخنگوی انجمن سینماداران - می‌گوید: «در بین این سینماها، «عصر جدید» یکی از سینماهایی است که طبق گفته محمدقاصد اشرفی - رییس انجمن سینماداران - که عضو کمیته مربوط به این موضوع در سازمان سینمایی نیز است، درخواست انحلال داشته و با این درخواست هم موافقت شده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: