کد خبر: ۹۱۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۵
نماینده زاهدان در مجلس با اشاره به قاچاق سوخت در استان سیستان و بلوچستان گفت: موضوع قاچاق در ابعاد مختلف خطر جدی برای اقتصاد کشور و حتی امنیت ملی به شمار می‌رود.

قاچاق خطر جدی برای اقتصاد کشور و حتی امنیت به شمار می‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (25 اردیبهشت) مجلس در تذکر شفاهی اظهار داشت: موضوع قاچاق در ابعاد مختلف در سال‌های گذشته خطر جدی برای اقتصاد کشور و حتی امنیت ملی به شمار می رود.  

وی خطاب به وزیر نفت گفت: در استان سیستان و بلوچستان همانند برخی استان های دیگر، روزانه حدود 7 میلیون لیتر سوخت قاچاق می شود که این عدد معادل 70 میلیارد تومان شده و به دنبال 2 میلیون و 500 هزار دلار خواهد شد که یک درصد آن نیز به مردم استان سیستان و بلوچستان نمی رسد و تنها برای آنها بدنامی دارد. باید سازوکاری برای اصلاح این موضوع اندیشیده شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: