کد خبر: ۹۱۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۳۹۹
مدیرعامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم یحیی گل‌محمدی در شرایط مطلوبی نیست که بتواند سال آینده هم تیم را هدایت کند.

عابدینی: گل محمدی شرایط مطلوبی برای هدایت پرسپولیس ندارد/ تورم فوتبال لجام گسیخته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نتایج برای پرسپولیس در جاری خوب پیش نرفت. حذف از جام حذفی، شکست در فینال سوپرجام و از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر. حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای از دست رفت. در همین رابطه امیر عابدینی درگفتگو با ایلنا، اظهار داشت:

* نتایج پرسپولیس هم به خاطر حذف از جام حذفی، جاماندن از کورس قهرمانی و شکست در فینال سوپرجام برای هوادارانش خوشایند نبوده است.

به هر حال پرسپولیس نتوانسته نتایج مدنظرش را بگیرید و روزگار خوشی نمی گذراند. واقعاً توقع هواداران را برآورده نکرده است. اگرچه از نظر من که در فوتبال دوره طولانی کار و تلاش کردم. این اتفاقات غیرطبیعی نیست . هر باشگاه بزرگ یا معمولی، می تواند دچار این حوادث شود که نتایج دلخواهش را نگیرد. حال اینکه از کورس قهرمانی جا بماند یا اینکه در جام حذفی حذف شود. با رقیبش فاصله داشته باشد. نمونه اش را در کشورهای صاحب نام فوتبال جهان ماننداسپانیا مشاهده می کنیم. بنابراین عجیب نیست.

*به نظر شما با این شرایط بعد از پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر، یحیی گل محمدی باز هم می‌تواند با پرسپولیس ادامه همکاری بدهد؟

فکر می کنم آستانه صبر و تحمل یحیی گل‌محمدی کم شده است. به خاطر وجود بعضی مشکلات این مسئله طبیعی است. اختلاف امتیاز وجود دارد. اما نباید ناامیدانه در میدان قدم گذاشت.  به نظرم یحیی گل‌محمدی در شرایط مطلوبی نیست که بتواند سال آینده هم تیم را هدایت کند. این نظر من است خود هیئت مدیره و مدیرعامل می توانند تصمیم بگیرند. ممکن است نسخه‌ای که ما می‌گویم شفابخش نباشد ولی دوستانی که از نزدیک در کنار دوستان هستند باید بهتر تصمیم می گیرند.

* نظرتان درباره عملکرد درویش در باشگاه پرسپولیس چیست؟

اجازه بدهیم درباره عملکرد آقای درویش سکوت کنم. بهتر است یکسال از عملکرد او بگذرد. آن وقت کارنامه او روشن تر می‌شود. آن زمان روی آیتم های کارنامه عملکرد او نظر می دهیم.

* مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند درآمدهای این تیم نسبت به هزینه هایش کافی نیست. با این شرایط چگونه و از چه راههایی تیم برای فصل بعد باید خودش را تقویت کند؟ به ویژه که قمیت بازیکنان لیگ برتری هر سال بیشتر از سال قبل می شود.

باشگاه پرسپولیس بدهی‌هایی دارد که باید پرداخت شود. در غیر اینصورت نهادهای نظارتی و فیفا آن را با جرایم دیرکرد اخذ می کند. هزینه‌های پرواز، هتل و البسه زمین، دارو و درمان هر روز گرانتر می شود. الان کادرفنی برای رضایتنامه‌اش باید 10 میلیارد به باشگاه دیگری بدهد که حق باشگاه موردنظر است که ندادیم یا نتوانستیم بدهیم که دچار بدقولی شدیم. این رقم‌ها خیلی عجیب و غریب است. یک روزی کریم باقری را قراردادی با باشگاهی بستیم 10 میلیون تومان بدهیم ایشان را بدهیم .تیتری روزنامه‌ها زدند و جنجالی کردند.

* حالا که تورم بیشتر هم شده است.

آنوقت دلار 300 تومان بود حالا، 30 هزار تومانی شده. همین ها را کنار هم بذارید ببینید هزینه های چقدر شده است. با این حال نرخ تورم در فوتبال چیز دیگری است. متاسفانه مدیریت هزینه نادرست در سیستم طوری شد که تورم لجام گسیخته شد. نتیجه اینکه مدیران صدایشان درمی آید بدهکاری روی بدهکاری می گذارند و میروند. کار دولتی کردن همین است و می شوند مدیریت هزینه!

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: