کد خبر: ۹۱۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۶۷
سید احمد آوایی نماینده دزفول گفت: بنده در این مصاحبه هیچ تأییدی درباره تلفات و یا کشته شدن شهروند یا معترضی نداشتم و فقط با اشاره به برخی مدعیات که در فضای مجازی مطرح می شود، تاکید کردم که باید ابهامات مطرح رفع شود.

نماینده دزفول: هیچ تأییدی درباره تلفات و یا کشته شدن شهروند یا معترضی نداشتم / فقط گفته بودم باید ابهامات رفع شودسید احمد آوایی درباره مصاحبه‌ای از او که در یکی از رسانه‌ها با تیتر «یک نفر در اندیمشک کشته شد» منتشر شده، اظهار داشت که سخنان او در این مصاحبه به صورت تحریف شده و نادقیق مخابره شده است.

به گزارش خبرداغ  به نقل از تسنیم، وی افزود: بنده در این مصاحبه هیچ تأییدی درباره تلفات و یا کشته شدن شهروند یا معترضی نداشتم و فقط با اشاره به برخی مدعیات که در فضای مجازی مطرح می شود، تاکید کردم که باید ابهامات مطرح رفع شود.

آوایی ادامه داد: بر این نکته تأکید دارم که اگر اعتراضاتی درباره شرایط جدید اقتصادی هست باید از مسیر قانونی، با هوشیاری مردم، پاسخگویی مسئولان و همچنین خویشتن داری شهروندان و نیروهای امنیتی رفع شود تا موجب سوء استفاده دشمن نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: