کد خبر: ۹۱۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۳۵۸
فاطمه محمد بیگی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سالروز ابلاغ سیاست های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری و آغاز هفته ملی جمعیت است و به دلیل ارائه خدمات برای داشتن جمعیت سالم و پویا که مقدمه پیشرفت و توسعه است، از نیروهای حوزه سلامت تشکر می کنیم.

نماینده مجلس: وزیر انقلابی بهداشت، گام های خوبی در جهت سیاست های جمعیتی برداشته / سایر دستگاه ها هم در مواردی مانند ارائه خودرو به مادران باردار، به وزارت بهداشت کمک کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سالروز ابلاغ سیاست های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری و آغاز هفته ملی جمعیت است و به دلیل ارائه خدمات برای داشتن جمعیت سالم و پویا که مقدمه پیشرفت و توسعه است، از نیروهای حوزه سلامت تشکر می کنیم.

فاطمه محمد بیگی، اظهار داشت: در قانون جوانی جمعیت، بیشترین مواد قانونی مربوط به حوزه سلامت است و وظیفه حوزه سلامت، سنگین است اما خوشبختانه وزیر انقلابی بهداشت، با تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده در وزارت بهداشت با حضور مسئولان این حوزه توانسته گام های خوبی را در عرصه تحقق سیاست های جمعیتی بردارد.

وی افزود: در ستادهای استانی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور نیز قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده تشکیل شده و در هفته ملی جمعیت، مشاوران امور بانوان ادارات جمعیت و کارشناسان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی، مشغول ترویج برنامه های آموزشی و فرهنگسازی در زمینه تحقق سیاست های جمعیتی هستند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سایر دستگاه های اجرایی باید برای اجرای قانون جوانی جمعیت در مواردی مانند ارائه خودرو به مادران باردار، تامین زیرساخت های راه و شهرسازی و ارائه خدمات شهری، تامین مهدهای کودک و مراکز دوستدار مادر و کودک به وزارت بهداشت کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: