کد خبر: ۹۱۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۰
علی نصیریان در هفدهمین شب بازیگر از حال و احوال فعلی مردم ابراز ناراحتی کرد و گفت: وقتی حال مردم، خوش نیست، نباید جشن بگیریم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: علی نصیریان در هفدهمین شب بازیگر از حال و احوال فعلی مردم ابراز ناراحتی کرد و گفت: وقتی حال مردم، خوش نیست، نباید جشن بگیریم.

 

جمع بزرگی از بازیگران نسل های گوناگون با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر در هفدهمین شب بازیگر شرکت کردند.

علی نصیریان: حال مردم خوب نیست، جشن نگیریم

علی نصیریان:

* (با اشاره به زحمات بسیاری که برای برگزاری برنامه «شب بازیگر» کشیده شده، اضافه کرد): قصد انتقاد ندارم. برای این برنامه خیلی زحمت کشیده شده ولی هر چیزی جایی دارد. الان که مردم گرفتاری دارند، بهتر بود فقط با هم صحبت می کردیم. من به دعوت آقای راد به این مجلس آمدم ولی فقط بخش هایی مانند ارایه بیانیه خیلی خوب بود چون دردهای تئاتر را بیان کرد.

* هدف ما گردهمایی بود. فکر کردیم به اندازه کافی غمگین بوده ایم ولی دست کم در یک شب کمی لطافت داشته باشیم و لا به لای این لطافت، حرفهایمان را بزنیم. عنوان این برنامه، جشن نیست بلکه شب بازیگر است که به انگیزه بزرگداشت روز جهانی تئاتر برگزار می شود.

* تعدادی از مهمانان ما به دلیل همان مشکلاتی که استاد نصیریان مطرح کردند، تمایلی به حضور در این برنامه نداشتند و اکبر زنجان پور نیز تمایلی به حضور در جشن نداشت اما به همه دوستان توضیح دادیم که گردهمایی است و جشن نیست.

* (با ابراز ناراحتی از حال بد مردم در این روزگار):  شرکت من در چنین مجالسی از حوصله و روحیه من در این روزگار خارج است و این روزها این گونه مراسم ها از حوصله مردم نیز خارج است چراکه روحیه آنان مناسب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: