کد خبر: ۹۱۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۱۸۴
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی نباید روی این اعداد و ارقام مانور داده و تمرکز کنیم. مهمترین نکته رسیدن استقلال به قهرمانی لیگ برتر است.

سامره: قهرمانی استقلال مهم‌تر از رکوردهاستبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: علی سامره درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: با وجود اینکه بازی زیبایی از استقلال شاهد نبودیم اما خدا را شکر ۳ امتیاز کسب شد و این پیروزی کمک بزرگی بود تا اختلاف امتیازی با تیم دوم حفظ شده و بازیکنان اعتماد به نفس بالایی داشته باشند. استقلال در این فصل شکل و شخصیت قهرمانی به خود گرفته و حتی در روزی که بد هم بازی می کند با صرف فعل خواستن و اراده برای بردن و قهرمانی می‌تواند حریفان خود را شکست دهد و یا دست کم کار را با تساوی به پایان برساند.

وی افزود: اواخر بازی‌های لیگ برتر است و حفظ نتیجه و امتیازات تا رسیدن به قهرمانی کار بسیار سختی است و استرس زیادی روی بازیکنان و کادر فنی وجود دارد.

*استرس نزدیک شدن حریفان، باعث فشار روحی – روانی روی استقلال می‌شود

پیشکسوت استقلال درباره اختلاف ۶ امتیازی با پرسپولیس عنوان کرد: زمانی که دو تیم صدر جدول به یکدیگر نزدیک باشند و مثلاً اختلاف یک امتیازی داشته باشند شرایط به نحو دیگری خواهد بود و شاید استرس کمتری در تیم حاکم باشد، اما در شرایط فعلی با یک باخت یا تساوی و استرس نزدیک شدن حریفان، باعث فشار روحی روانی و تاثیر بر کار و تصمیم گیری بازیکنان، کادر فنی و مدیریت خواهد شد.

سامره در رابطه با حواشی که در هفته‌های اخیر پیرامون باشگاه استقلال بوده و لزوم حفظ تمرکز تصریح کرد: استقلالی‌ها نباید اجازه ورود حواشی را به فضای تیم بدهند و صرفاً روی کار خود تمرکز نمایند. بازیکنان و کادر فنی باید باهوش باشند و با تلاش زیاد قهرمانی خود را مسجل کرده و پس از قهرمانی هر حرف نزده‌ای که هست بیان کنند.

*در هفته‌های پایانی بازی ساده نداریم

مهاجم سال‌های گذشته آبی پوشان پایتخت، درخصوص رکورد شکست ناپذیری تیمش در لیگ برتر و دریافت ۹ گل گفت: رکوردها همواره قابل شکستن هستند و خیلی نباید روی این اعداد و ارقام مانور داده و تمرکز کنیم. مهمترین نکته رسیدن استقلال به قهرمانی لیگ برتر است و تعداد گل زده و خورده بعدها فراموش خواهند شد.

علی سامره در رابطه با دیدار حساس استقلال و فولاد خاطرنشان کرد: تیم شهرخودرو در انتهای جدول قرار داشت، اما شرایط را برای استقلال سخت کرد و اینجاست که می‌بینیم در لیگ برتر و خصوصاً هفته‌های پایانی بازی ساده نداریم. تیمی که بخواهد به قهرمانی برسد باید با تمام وجود در ۹۰ دقیقه تلاش، تمرکز و دوندگی بالا داشته باشد و برایش فرقی نکند حریفش فولاد و سپاهان هستند یا شهرخودرو و سایر تیم ها.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: