کد خبر: ۹۱۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۶۰۷
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین که همیشه با اظهارات و مواضع جنجالی خود خبرساز بوده، این بار هم به انتقاد یک کاربر ایرانی پاسخ تند و زننده‌ای داد.

اولیانف: شما ایرانی‌ها مثل خر در گل گیر کرده‌اید!به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: اولیانف مذاکره‌کننده ارشد روسیه در مذاکرات برجام به کاربر ایرانی که به او گفته بود روسیه مثل خر در گل گیر کرده است (که مشخضا به جنگ اوکراین و وضعیت روسیه اشاره دارد) پاسخ داده، ما یا شما؟!

 

 

این پاسخ اولیانف اگرچه می‌تواند نوعی طنازی و شوخی تعبیر شود، اما در عالم دیپلماتیک همه می‌دانند که چنین جسارت‌هایی چه معنایی دارد و منظور او چیست.

روسیه اخیرا اعلام کرده در زمینه برجام و مذاکرات آن حاضر نیست به ایران کمک کند.

اولیانف: شما ایرانی‌ها مثل خر در گل گیر کرده‌اید!

چندی پیش میخائیل اولیانوف نماینده ارشد روسیه در مذاکرات وین توئیت توهین آمیز خود علیه محمدجواد ظریف وزیر خارجه اسبق کشورمان را حذف کرد.

واکنش اولیانوف مربوط به فایل صوتی محمد جواد ظریف در خصوص روسیه بود.  اولیانوف در پاسخ به توییتی خطاب به او که گفته بود «دکتر ظریف درمورد نقش منفی روسیه در مذاکرات برجام درست گفته بود»، نوشت: شما مختارید که بر اساس نظرات شخص دیگری که تحت تأثیر دندان درد، سردرد یا چیزهای دیگر بوده؛ خود را گمراه کنید.»

وی افزود: «افراد جدی به نظراتی که در نتیجه ی دندان درد یا سردرد به زبان آورده شده باشند، اهمیتی نمی دهند.»

انتشار این توئیت با موجی از توئیت های فعالین رسانه مواجه شد که منجر به عقب نشینی اولیانوف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
اولیانوف کاملا درست گفته است . در عملیات ویژه ، روسیه مسیرش مشخص است و دارد راهش به آرامی میرود و به تبلیغات و جنگ تبلیغاتی کشورهای غربی کاری ندارد که در نهایت به پیروزیش منجر خواهد شد . اما در مورد ایران ، جناحهای سیاسی برای خوش رقصی برای امریکایی ها حاضرند همه نوع امتیازی به امریکایی ها بدهند تا به این پیمان ننگین برجام امضا شود و این حکومت دوام بیشتری پیدا کند که صد البته امریکایی ها کاملا از این موضوع مطلع هستند چون خودشان سال 57 این خائن ها را سرکار آورده اند . ولی سیاست بلند مدت امریکا سازش با ایران نیست بلکه پیاده سازی برنامه اسرائیل بزرگ و تجزیه کشورهای منطقه منجمله ایران است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: