کد خبر: ۹۱۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۸
بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: نمی‌دانم داوران از چه چیزی می‌ترسند؟ چون استقلال هواداران زیادی دارد و در کورس قهرمانی قرار گرفته، داور نباید حق و حقیقت را ببیند؟

طاهران: داور بازی استقلال شهامت نداشت/ خوب بازی می کنیم اما برنده نمی‌شویمبه گزارش خبرداغ ، علی طاهران در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست شهرخودرو مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، اظهار داشت: ما تا دقایق آخر مقابل استقلال مقاومت کردیم. متاسفانه صحنه‌ای که بازیکن ما مصدوم شد ادامه پیدا کرد و روی همان گل دریافت کردیم. امسال بر خلاف اینکه در هفته‌های اخیر بازیهای خوبی داشتیم، نتوانستیم برنده باشیم. مقابل نساجی، گل گهر و استقلال فقط بازی ما را مرور کنید.

وی افزود: نمی‌دانم داوران از چه چیزی می‌ترسند؟ چون استقلال هواداران زیادی دارد و در کورس قهرمانی قرار گرفته، داور نباید حق و حقیقت را ببیند؟ از داوران خواهش می‌کنم با عدالت قضاوت کنند. اگر فغانی داور خوبی شد به این خاطر که شهامت زیادی داشت و در همه صحنه‌ها از روی حق و حقیقت سوت می‌زد.  

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: دوست داشتیم در ورزشگاه امام رضا به میدان برویم؛ اما بنابر هردلیلی تیم دسته دومی بیشتر در این ورزشگاه به میدان رفت. ما دیگر به ورزشگاه ثامن عادت کردیم و امیدواریم با حضور هواداران نتیجه لازم را بگیریم. 

طاهران درباره پایان زمان قراردادش با شهرخودرو گفت: امسال قرادادم با این تیم به پایان می رسد . ببینیم خدا برای فصل بعد چه می‌خواهد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: