کد خبر: ۹۱۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۳۱
پرسپولیس امروز در دیداری حساس مقابل سپاهان صف آرایی می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز و تا ساعاتی دیگر در سیرجان به مصاف سپاهان خواهد رفت. دیداری که به دلیل حکم کمیته انضباطی در زمین بی طرف انجام خواهد شد و حواشی زیادی هم به همراه داشت.

این بازی شاید آخرین تلاش پرسپولیس برای زنده نگه داشتن اندک شانس قهرمانی خودش است تا با کسب هر سه امتیاز و امید به نتیجه نگرفتن استقلال در اهواز مقابل فولاد بتواند خودش را به صدر جدول نزدیک کند و همچنان در کورس باشد.

سرخپوشان در این دیدار تیم کاملی از نفرات خود را در اختیار دارند و به جز وحید امیری که درگیر مصدومیت شده و عیسی آل کثیر که مدت‌هاست رباط صلیبی پاره کرده و البته محمد شریفی که به تازگی مصدومیت گریبانگیرش شده دیگر نفراتش را در اختیار دارد.

در دروازه سرخپوشان حامد لک مثل دیدارهای اخیر ایفای نقش خواهد کرد و رامین رضاییان در کنار سعید آقایی دو مدافع چپ و راست پرسپولیس در دیدار حساس این هفته هستند. سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در ترکیب اصلی به عنوان مدافع میانی حضور دارد و در کنار او علی نعمتی بازی خواهد کرد.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس همچنان میلاد سرلک و رضا اسدی هستند که هر دو از سپاهانی‌های سابق محسوب می‌شوند و به مصاف تیم سابق خود می‌روند و یک خط جلوتر مهدی ترابی در کنار احسان پهلوان هافبک‌های رو به جلوی سرخپوشان در این بازی هستند و در نهایت شرزود تمیروف و حامد پاکدل نفرات خط حمله تیم را در این بازی تشکیل می‌دهند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، حامد پاکدل و شرزود تمیروف

lineup (1)

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: