کد خبر: ۹۱۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۱
تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در نشست خبری مشترک با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران گفت: سفر اخیر آقای رئیس جمهور رئیسی به قطر یک بسیار مهمی بود. امروز در رابطه با مسائل مختلف به گفتگو نشستیم و تاکید داشتیم که حل اختلافات در منطقه فقط از طریق گفت‌وگو میسر است.

امیر قطر: حل اختلافات در منطقه، فقط از طریق گفتگو میسر است / رئیسی: دخالت خارجی، برای امنیت منطقه مضرر خواهد بودرییس‌جمهور در نشست خبری مشترک با امیر قطر گفت: هرگونه دخالت خارجی برای امنیت مضر خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با آیت‌الله رییسی رئیس‌جمهور، گفت: روابط ایران و قطر روابطی مستحکم و استوار و مبتنی بر حس همجواری است.

وی افزود: سفر اخیر آقای رئیس جمهور رئیسی به قطر یک بسیار مهمی بود. امروز در رابطه با مسائل مختلف به گفتگو نشستیم و تاکید داشتیم که حل اختلافات در منطقه فقط از طریق گفت‌وگو میسر است.

همچنین ابراهیم رئیسی در ادامه افزود: هرگونه دخالت خارجی در این منطقه برای امنیت منطقه مضرر خواهد بود و دو کشور بر مسئله منطقه ای و مشکلات یمن تاکید کردیم.

وی افزود: به موضوع حل مشکلات افغانستان تاکید کردیم تا باید دولتی فراگیری در این کشور تشکیل شود.

رییس جمهور افزود: باید به همه خبرنگاران در سراسر عالم تسلیت بگوییم که یک خبرنگار با ظلم رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و این جنایات حتما پایدار نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: