کد خبر: ۹۱۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۶
به نظر می‌رسد منچستریونایتد در آستانه جذب بازیکن بارسلونا قرار دارد.

رونمایی از اولین خرید تن هاگ برای منچستر؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تن هاگ سرمربی سابق آژاکس در فصل آینده هدایت منچستریونایتد را به عهده دارد. در همین رابطه انتظار می‌رود این مربی، با انتقال بازیکنان مدنظرش دست به تغییرات بزند تا برنامه‌های تاکتیکی خود را به اجرا بگذارد.

جرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی از توافق «فرانکی دی یونگ» با منچستریونایتد قرار دارد.

از هفته‌ها پیش شایعه ترک دی یونگ و رسیدن او به اریک تن هاگ در رسانه‌ها پخش شد ولی هم ژاوی و هم خود بازیکن این مسئله را تکذیب کردند اما به نظر می‌رسد ستاره هلندی با شیاطین سرخ به توافق رسیده است.

این خبرنگار اسپانیایی معتقد است انتقال دی یونگ به منچستریونایتد تقریبا قطعی شده است. رقم انتقال 70 تا 80 میلیون یورو خواهد بود. بارسلونا  اگر این بازیکن یک فصل دیگر در این تیم نمایش ضعیفی از خود به ثبت رساند، این تیم پول زیادی از دست خواهد داد و سال بعد نمی‌تواند با این مبلغ ، دی یونگ را به فروش رساند.

ژاوی چند وقت پیش از دی یونگ به عنوان ستون تیم بارسلونا نام برد و باید دید با رفتن احتمالی این بازیکن ، چه ستاره ‌ای خریداری خواهد شد.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: