کد خبر: ۹۱۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۵۴۴
ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره اینکه در شبکه‌های اجتماعی آمده شهرام جزایری با تحمل کیفر و پرداخت بدهی خود آزاد شده‌ است؟ گفت: این فرد محکومیت قطعی دارد و در حبس به سر می‌برد.

سخنگوی قوه قضاییه: شهرام جزایری و بابک زنجانی در زندان هستند / زنجانی بدهی خود را تسویه نکردهبه گزارش خبرداغ ، ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره اینکه در شبکه‌های اجتماعی آمده شهرام جزایری با تحمل کیفر و پرداخت بدهی خود آزاد شده‌ است؟ گفت: این فرد محکومیت قطعی دارد و در حبس به سر می‌برد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی و پرداخت بدهی و آیا او آزاد شده است؟ گفت: این فرد همچنان در زندان است و نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: