کد خبر: ۹۱۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۷۲۲
دو اسطوره استقلال و پرسپولیس، شباهت رفتاری جالبی با یکدیگر دارند.

بمورد مشترک علی کریمی و فرهاد مجیدیه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: شب گذشته و پس از برتری استقلال مقابل شهرخودرو، فرهاد مجیدی در اقدامی زیبا، یک هوادار معلول این تیم را با خود به کنفرانس خبری برد و صحنه ای زیبا را رقم زد.

 

سرمربی آبی ها، پیش از این هم در تمرینات میزبان این هوادار بوده و پیش تر هم چنین اقدامات زیبایی را چه در دوران بازی و چه مربیگری انجام داده.

نکته جالب شباهت رفتاری مجیدی با علی کریمی، اسطوره پرسپولیس است. این دو سال ها به عنوان ستاره های دو تیم در کری خوانی های هواداران به نوعی رقابت داشتند اما علی کریمی هم در گذشته چنین اقداماتی انجام داده و بارها میزبان هواداران معلول و جانباز پرسپولیس بوده و به استقبال آن ها رفته؛ اقدامی شایسته که نشان می دهد فراتر از همه دعواها و توهین ها، فوتبال یک روی زیبا هم دارد که می تواند اینگونه خود را نشان دهد.

مورد مشترک علی کریمی و فرهاد مجیدی

مورد مشترک علی کریمی و فرهاد مجیدی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: