کد خبر: ۹۱۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۷۳۸
فال روزانه دوشنبه 19 اردیبهشت 1401
فال فروردین
 

فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

با اینکه شما شخصی خوب و عاطفی هستید اما گاهی اوقات دیگران فکر می کنند که شما فرد بی عاطفه و بی حسی هستید! با این وجود امروز شما در شرایطی می باشید که سعی می کنید با همه ارتباط برقرار کرده و موقعیت های سخت و پیچیده ها را، برای دیگران به شرایطی خوب و دلپذیر تبدیل نمایید. اینگونه به نظر می رسد که می توانید قهرمان یک شخص باشید اما با توجه به تعهد و مسئولیتی که در قبال شخص دیگری دارید، باید مراقب شرایطی که پیش خواهد آمد، باشید. سعی کنید همواره یک دوست خوب باشید!

 
فال اردیبهشت
 

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

با گردش ماه به دور زهره و مشتری، امروز می توانید احساسات خوبی را تجربه کنید. با این حال اصلا دوست ندارید که امروز بیش از حد از خود کار کشیده و خود را خسته نمایید. عاقلانه ترین کار این است که محدودیت هایی را که با آنها مواجه هستید، شناخته و با احتیاط کارهایتان را انجام بدهید. انجام دادن هرکاری که به ذهن تان می رسد، می تواند بعدا موجب پیشمانی شما بشود.

 
فال خرداد
 

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

به تازگی برای استراحت کردن و داشتن آرامش با چالش مواجه شده اید اما سرانجام مسیر و عادت زندگی خود را خواهید یافت، هرچند که ممکن است این مسیر پر از دست انداز باشد! این قدرت و توانایی را دارید که تشخیص بدهید چه کاری برایتان خوب است؛ بجای اینکه به نقاط ضعف خود فکر کنید، بهتر است برروی مهارت و توانایی هایی که دارید تمرکز نمایید. توجه داشته باشید که زیرک بودن بیش از حد نیز می تواند دردسرساز بوده و یک احساس خوب را به شرایطی بد تبدیل نماید!

 
فال تیر
 

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

باورود ماه به نشانه تان، نیازهای عاطفی شما می تواند بسیار طاقت فرسا باشند. با این وجود برای بیان کردن درخواست هایی که دارید، با مشکل خاصی روبرو نشده و به راحتی می توانید صحبت هایتان را بیان نمایید. باید مراقب باشید که بیش از حد تقاضا و درخواستی نداشته باشید زیرا در غیر این صورت با پاسخ خاصی روبرو نشده و ممکن است احساس ناامیدی بکنید. بهتر است از نعمت هایی که دارید لذت برده و سپاسگزار آنها باشید.

 
فال مرداد
 

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

مدتی بود که به فردی خلاق تبدیل شده بودید، اما به مرور این چرخه خلاقیت شما به پایان خواهد رسید. قبل از شروع فعالیت های جدید، بهتر است کارهای ناتمام را تمام کرده و سپس به سراغ فعالیت های جدید بروید. مشتاق بودن برای رسیدن به موفقیت به این معنی نیست که منتظر فرصت ها شده تا به سراغ تان بیایند. بهتر است با دیدی واقع بینانه به زندگی نگاه کنید.

 
فال شهریور
 

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

ممكن است امروز شما در حال تجربه كردن افزایش امواج حس عملگرایی خود باشید كه به شما كمك می‌كند تا برای سیاستی كه باید برای هفته آینده اتخاذ كنید خوب فكر كنید. شما اكنون فرصت‌های بسیار خوبی دارید چرا كه سیاره حاكم شما عطارد مستقیم حركت می‌كند و املاك و قلمرو از دست رفته خود را باز می‌یابد. به یاد داشته باشید كه شما نیاز ندارید كه همین الان به این فاصله‌ها غلبه كنید. آهسته و آرام شروع به حركت كنید و به تدریج سرعت خود را در روزهای آینده افزایش دهید.

 
فال مهر
 

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

سفر كوچك شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اكنون بهتر است كه به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست كه شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق كنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیركانه ترین سیاست شما اكنون این است كه هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی كه باید در آینده بگیرید، دخیل كرده و از هر دو استفاده كنید.

 
فال آبان
 

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

با وجود اینكه شما تلاش بسیاری می‌كنید تا باز هم روی وظایف تان تمركز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه كرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یك پیچ خوردگی كوچك غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود كه به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را كشف كنید. با این وجود، الان زمان این است كه روی كارهای ساده و آشكار تمركز كنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه كردن به احساسات تان تجربه كنید؛ به جای اینكه تلاش كنید تا اسرار درونی و پنهان كائنات را كشف كنید.

 
فال آذر
 

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

همچنانكه روز آغاز می‌گردد، كارهای بسیار جدی شما نیز شروع می‌شود چنانچه در طول روز می‌فهمید كه كارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح كرده‌اید و الان آماده‌اید كه روی كاری كه در دست دارید متمركز شوید. هر تغییری كه لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به كار شوید چرا كه واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع كنید!

 
فال دی
 

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

دیگران ممكن است امروز شما را به عنوان یك راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینكه به نظر می‌رسد كه شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یك مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را كه برای نشان دادن توانایی كه برای مشخص كردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی كنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیكه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

 
فال بهمن
 

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی كه چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، ‌نیز وجود دارد. شما امروز ممكن است در تفكر و تامل عمیقی غرق شوید، كه به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه كنید كه الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی كه در ذهن دارید بازی می‌كنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی كه در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واكنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید كه راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را كشف كرده‌اید، برای اینكه یك مسیر مستقیم را انتخاب كنید زیرا كه می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود كه به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب كنید.

 
فال اسفند
 

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

برای شما بسیار مشكل است كه امروز به دیگران بگویید كه چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید كه همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید كه اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت كنید، ‌ناخودآگاه رازی را كه نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افكار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممكن است بسیار خشك و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع كنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر كنید و زمان را تلف كنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است كه بخواهید از آنچه كه در ذهن تان می‌گذرد صحبت كنید.

گمرک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: