کد خبر: ۹۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۴۰۲
عکاس سازمان منطقه آزاد کیش در دوازدهمین دوره جشنواره عکس آربلای 2022 ترکیه خوش درخشید

کسب مدال طلا و جایزه جشنواره آربلای 2022 ترکیه توسط عکاس جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید حسین تهوّری عکاس هنرمند سازمان منطقه آزاد کیش به موفقیت بین المللی دیگری دست یافت.

جشنواره سالانه عکس آربلا ترکیه که زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی FIAP، فدراسیون عکاسی ترکیه و مجمع جهانی عکاسی برگزار می شود، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

عکاس هنرمند کیش که در چندین جشنواره های بین المللی دیگر نیز موفق به کسب مقام شده بود با ارسال یک اثر در بخش آزاد، موفق به کسب مدال طلا فدراسیون بین المللی هنر عکاسی FIAP و جایزه ۶۰۰ دلاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی عکس آربلا 2022 ترکیه شد.

این جشنواره در سه بخش‌ تاثیرات گرمایش زمین(رنگی/ سیاه و سفید)، خلاقیت با پاستا (رنگی/ سیاه و سفید) و آزاد (رنگی/ سیاه و سفید) برگزار شد که 7982 عکس از 1412 عکاس از سراسر جهان به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است، سید حسین ‌تهوّری عکاس سازمان منطقه آزاد کیش، عکاس خبرگزاری تسنیم، مدرس عکاسی و داور جشنواره های مختلف داخلی، راه يابي به چندین جشنواره داخلی و بین المللی را در کارنامه فعالیت های هنری خود دارد و پیش از این هم در رویدادهای عکاسی داخلی و خارجی خوش درخشیده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: