کد خبر: ۹۱۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۹۱
علیرضا دبیر بار دیگر با اقدامات خود سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: طی روزهای گذشته، پیتر باچا عضو مجارستانی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و از مسئولان فدراسیون کشتی این کشور و همچنین تاماش لورینچ قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان در وزن ۷۷ کیلوگرم با حضور در محل فدراسیون کشتی، میهمان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران بودند.

 

نکته عجیب در این دیدار،‌ پوشش علیرضا دبیر در استقبال از مهمانان خود بود که هیچ شمایل رسمی نداشت!

علیرضا دبیر و اقداماتی که همه را شگفت‌زده می‌کند!

در اینکه علیرضا دبیر یکی از برترین‌های تاریخ کشتی‌ ایران است، شکی نیست.‌ در مدت حضور او در فدراسیون کشتی هم اقدامات خوبی انجام شده که نمی‌توان آن‌ها را کتمان کرد؛ اما سوال اصلی اینجاست چرا رییس فدراسیون کشتی هر بار می‌خواهد با حرکات و یا صحبت‌های خود بقیه را شگفت‌زده کند؟

شمایل عجیب و پوشش علیرضا دبیر در حالی است که او سال‌ها در شورای شهر تهران حضور داشته، در دانشگاه تدریس کرده و قبل از آن هم در دوران ورزشی، به گوشه گوشه جهان سفر کرده و به خوبی قواعد تشریفاتی و استقبال را می‌داند.

اما آیا واقعا دبیر این مناسبات را فراموش کرده که چنین به استقبال می‌رود؟ این اقدام عجیب او بار دیگر باعث شده تا نام رییس فدراسیون کشتی بر سر زبان بیفتد و یکبار یادآوری کند که ورای اقدامات مدیریتی خوب قهرمان سیدنی،‌ او علاقه دارد تا هر بار با سخنان و حرکات عجیب خود، همه را شگفت زده کند و سوژه نشریات شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: