کد خبر: ۹۱۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۳۶۵
یوسف نوری از اولیای دانش‌آموزان تهرانی به‌دلیل سرگردانی ناشی از تعطیلی دیرهنگام مدارس از سوی استانداری عذرخواهی کرد.

آقای وزیر عذرخواهی کرد اما ...!به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: یوسف نوری از اولیای دانش‌آموزان تهرانی به‌دلیل سرگردانی ناشی از تعطیلی دیرهنگام مدارس از سوی استانداری عذرخواهی کرد.

یوسف نوری در پاسخ به سؤالی درباره غافلگیری دانش‌آموزان و والدین در استان تهران نسبت به تصمیم استانداری مبنی بر اعلام دیرهنگام  تعطیلی مدارس گفت: من به دوستان می‌گویم که تعطیلی مدارس باید پیش از راهی شدن دانش‌آموزان به مدارس و سرویس‌ها اعلام شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز اختلالی پیش آمد و اولیا سرگردان شدند که گویا استانداری تهران این تصمیم را اخذ کرده بود.

وی نسبت به اتفاق پیش‌آمده از اولیای دانش‌آموزان عذرخواهی کرد.

گفتنی‌ست در پی اعلام دیر از موعد خبر تعطیلی مدارس خیابان‌های پایتخت شاهد ترافیک سنگین بود. در واقع نوش‌دارویی پس از مرگ سهراب که دردی از ازدحام خیابان‌های پایتخت در این روز پرخطر دوا نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: