کد خبر: ۹۱۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۵۵۹
نماینده مردم تهران در مجلس به وزیر کشور لزوم برخورد جدی‌تر و سرعت عمل بیشتر در اعمال مجازات‌ها نسبت به سارقان و زورگیران را متذکر شد.

تذکر نماینده تهران به وزیر کشور برای لزوم تشدید مجازات سارقان و زورگیرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، زهره‌السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به احمد وحیدی وزیر کشور لزوم برخورد جدی‌تر و سرعت عمل بیشتر در اعمال مجازات‌ها نسبت به سارقان و زورگیران را متذکر شد.

متن کامل تذکر نماینده مردم تهران به وزیر کشور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: لزوم برخورد جدی‌تر و سرعت عمل بیشتر در اعمال مجازات‌ها نسبت به سارقان و زورگیران

شرح تذکر: 

متأسفانه اخیرا سرقت، زورگیری و کیف‌قاپی در برخی از مناطق استان تهران بیشتر به چشم می‌خورد از جمله زورگیری اخیر سه سارق از یک زن بی‌پناه در روز روشن در شهریار که بسیار ناراحت‌کننده بود باید در نحوه برخورد مسئولین انتظامی و قضایی با سارقان و زورگیران تجدیدنظر صورت گیرد، چرا که این برخوردها تاکنون چندان مؤثر نبوده والا حجم سرقت‌ها و زورگیری‌ها افزایش پیدا نمی‌کرد. همچنین سرعت عمل در اعمال مجازات می‌تواند موجب بازدارندگی این نوع سرقت‌ها و خشونت‌ها باشد تا امنیت مردم دچار خدشه نگردد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: