کد خبر: ۹۱۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از جلوگیری مرزبانان از قاچاق کالای اساسی در مرز‌های کشور خبر داد.

کشف محموله‌های سنگین آرد، شکر و روغن قاچاقبه گزارش خبرداغ ، سردار احمدعلی گودرزی دراین باره اظهار کرد: به منظور برخورد با مخلان امنیت اقتصادی و قاچاق چیان کالای اساسی در مرز‌های کشور، مرزبانان هوشیار و سلحشور فرماندهی مرزبانی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون مقادیر قابل توجهی کالای اساسی قبل از خروج این کالا‌ها از مرز‌ها را کشف کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با تلاش شبانه روزی مرزبانان در مرز‌های آبی و خشکی و گذرگاه‌های مرزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد، ۳۰ تن و ۹۵۰ کیلوگرم شکر و ۶۲ تن و ۸۵۵ لیتر روغن کشف شده است.

گودرزی با بیان اینکه در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و قاچاقچیان مربوطه دستگیر شدند، اظهار کرد: مرزبانان در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" و تحقق شعار سال با تمام توان ضمن حمایت و پشتیبانی از دست اندرکاران فعالیت‌های تولیدی با افرادی که موانع اقتصادی به وجود می‌آورند با جدیت و قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کنند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: