کد خبر: ۹۱۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۲۷۷
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که طبق برنامه ریزی انجام شده هیچ گونه افزایش قیمت نان در سال جاری نخواهیم داشت. محمدرضا پورابراهیمی بر حمایت از بهبود وضعیت معیشت مردم تاکید کرد و گفت: تأمین کالا‌های اساسی و کنترل قیمت‌ها باید در دستور کار باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: قیمت نان افزایش نمی یابد / اقداماتی برای حمایت از مصرف کننده در چرخه توزیع نان انجام خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که طبق برنامه ریزی انجام شده هیچ گونه افزایش قیمت نان در سال جاری نخواهیم داشت.

محمدرضا پورابراهیمی بر حمایت از بهبود وضعیت معیشت مردم تاکید کرد و گفت: تأمین کالا‌های اساسی و کنترل قیمت‌ها باید در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد که افزایش قیمت نان در سال جاری روی نمی‌دهد و در این زمینه دولت برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دارد که اقداماتی برای حمایت از مصرف کننده در چرخه نهایی توزیع نان انجام می‌شود.

وی گفت: مجلس در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

پور ابراهیمی همچنین خواستار برخورد جدی با محتکران، قاچاق و مخلان بازار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: