کد خبر: ۹۱۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
2 تیم شهرخودرو و صنعت نفت آبادان، در حالی به مصاف هم می‌روند که در انتظار شارژ مالی هستند.

شهرخودرو و صنعت نفت آبادان؛ دوئل مربیان استقلالی در انتظار شارژ مالی و امتیازبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شهرخودرو و صنعت نفت از ساعت 18 روز سه شنبه 13 اردیبهشت سال جاری به مصاف هم می روند. با اینکه سازمان لیگ اعلام کرد که این بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود. بعضی صحبت‌های مدیران شهرخودرو نشان می‌دهد امکان تغییر محل برگزاری مسابقه به ورزشگاه ثامن وجود دارد.

بازی رفت دو تیم با پیروزی اقتصادی صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر همراه شد. تک گل آن بازی را شروین بزرگ در دقیقه 94 به ثمر رساند.

این بازی برای شهرخودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. شاگردان سیدعباسی در پایان هفته بیست و چهارم با 14 امتیاز در رده شانزدهم لیگ برتر قرار دارند. با این حال سرمربی جوان شهرخودرو انگیزه زیادی دارد تا این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.  به همین خاطر این بازی برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. 

شهرخودرو در 5 بازی گذشته 3 مساوی، 2 شکست و یک پیروزی کسب کرده است. آخرین پیروزی نماینده مشهد در لیگ به هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی بازمی‌گردد. البته شاگردان سیدعباسی این شانس را داشتند که بازی گل‌گهر را با پیروزی پشت سربگذارند؛ اما با دریافت گل در لحظات پایانی متحمل تساوی شدند. این تیم پس از کسب ۶ امتیاز در چهار بازی گذشته، فاصله امتیازی خود با تیم‌های چهاردهم و پانزدهم جدول کاهش دادند.

آنها در وقفه لیگ برتر در شهرمحمود آباد استان مازندران اردو برپا کردند و در بازی تدارکاتی به مصاف ذوب‌آهن رفتند. دوئل شاگردان سیدعباسی و تارتار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

از نظر وضعیت مالی هم قرار بود که تا پیش از بازی صنعت نفت درصد زیادی از قرارداد بازیکنان واریز شود که این موضوع ممکن نشد. البته قرار است 4 درصد به حساب بازیکنان واریز شود تا با روحیه خوبی مقابل صنعت نفت آبادان حاضر شوند.

ATaC88KOGKBH

*صنعت نفت آبادان

صنعت نفت آبادان در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر با 31 امتیاز رده هشتم قرار دارد. شاگردان منصوریان هم تا پیش از بازی شهرخودرو منتظر شارژ مالی هستند. هر چند تا کنون 50 درصد دریافتی داشته‌اند. 

آبادانی‌ها در 5 مسابقه قبلی 3 شکست، 2 تساوی و یک برد کسب کرده‌اند. آخرین پیروزی طلایی‌پوشان آبادانی در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل پرسپولیس ثبت شده است. در آن بازی صنعت نفت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. 

شاگردان منصوریان در فرصت وقفه لیگ برتر به مصاف پیکان و ذوب‌آهن رفتند. همچنین یک بازی درون تیمی برگزار کردند. 

صنعت نفت در بازی بعد دو غایب دارد. محمد بختیاری که به دلیل آسیب دیدگی در بازی درون تیمی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد و فصل را از دست داد. محمد اهل شاخه  دومین غایب آبادانی‌ها این مسابقه است. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: