کد خبر: ۹۱۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۴۱۴
معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست منطقه ۶ گفت: چهار اصله درخت به منظور رفع خطر برای نمازگزاران با مجوز سازمان بوستان‌ها قطع شدند.

قطع شبانه درختان خیابانی در منطقه ۶ تهران / شهرداری: برای نمازگزاران عید فطر خطر داشتندبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست منطقه ۶ گفت: چهار اصله درخت به منظور رفع خطر برای نمازگزاران با مجوز سازمان بوستان‌ها قطع شدند.

علی موسوی گفت: تعدادی از درختان خیابان پورسینا در منطقه ۶ شهرداری تهران خشک شده بودند که به دلیل رفع خطر برای نمازگزاران عید فطر جمع‌آوری شدند.

به گفته موسوی، این درختان که تعدادشان به چهار اصله درخت می‌رسد در سال ۹۵ خشک شده بودند که در سامانه نهال ثبت شده بود و سازمان بوستان‌ها هم مجوز قطع این درختان را صادر کرده است.

روز گذشته وزش باد در تهران منجر به تکان دو اصله درخت شده بود. پیش از این در شبکه‌های اجتماعی قطع و جابه جایی شبانه درختان در خیابان پورسینا خبرساز شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: