کد خبر: ۹۱۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۳۱۲
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست هم اندیشی با سید محمد حسینی که با حضور معاونین، مدیران و امام جمعه کیش برگزار شد، بر شیوه های کاربردی و برون رفت از مشکلات پیش رو در حوزه های مختلف در جزیره جهت جلب رضایتمندی مردم تأکید کرد.

بمهدی کشاورز: باید به وعده هایمان پایبند باشیمه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست هم اندیشی با معاون امور مجلس رییس جمهور که عصر جمعه در سالن اجتماعات سازمان و با حضور معاونان و برخی از مدیران سازمان برگزار شد، بر اهمیت حل مشکلات پیش رو و جلب رضایتمندی مردم جزیره کیش تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار بر تسریع در تصویب قوانین و مقررات اصلاحی در مناطق آزاد با هدف برداشتن محدودیت ها و ایجاد امتیازات برای جلب و جذب سرمایه گذاری تأکید کرد و افزود: زمانی می توانیم منطقه آزاد را توسعه دهیم که به خود به قوانینی که از همان ابتدا برای این مناطق نوشته ایم عمل کنیم و نگذاریم سرمایه ها به دلیل تصمیم های موردی و کوتاه مدت و عدم پایبندی به وعده های بلندمدت از کشور خارج شوند.


کشاورز ضمن قدردانی از حضور معاون امور مجلس رییس جمهور در جزیره کیش بر ضرورت اصلاح قوانین و پیگیری رفع محدودیت های قانونی که به پشتوانه حمایت نمایندگان مجلس محقق خواهد شد تاکید کرد و اظهار داشت: در حال تلاش برای رفع موانع هستیم تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای هواداران در طول برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: