کد خبر: ۹۱۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
احتمال محرومیت سنگین دبیرکل فدراسیون فوتبال در کمیته اخلاق زیاد است

دبیرکل فدراسیون فوتبال هم محروم می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: در روزهایی که استعلام بدون هماهنگی دبیرکل فدراسیون فوتبال با فیفا، سوژه محافل فوتبالی است، شایعه شده احتمال دارد حسن کامرانی فر از سوی کمیته اخلاق با محرومیت سنگین روبرو شود.

بامداد امروز، محمد زارعی خبرنگار همشهری ورزشی نوشت شمارش معکوس برای خداحافظی با حسن کامرانی فر، دبیرکل استعلام بگیر فدراسیون فوتبال آغاز شده است. جناب کامرانی فر که بهتر است او را آقای استعلام بنامیم، همراه شهاب عزیزی خادم محروم می شود چرا که تمام اسنادی که منجر به محرومیت رییس معزول می شود، امضای دبیرکل فدراسیون را هم دارد.

پیش از این همین تحلیل را از زبان چند کارشناس حقوقی نیز شنیده بودیم که اعتقاد داشتند وقتی دبیرکل پای تک تک نامه های فاقد مصوبه و خلاف اساسنامه را امضا می کند، پای او هم گیر است. فراموش نکنیم دبیرکل بالاترین مقام اجرایی فدراسیون فوتبال است.

باید دید چه سرنوشتی در انتظار حسن کامرانی فر است. دبیرکلی که عده ای معتقدند عامدانه دست به استعلام شخصی از فیفا زد و گروهی هم می گویند از ناآگاهی و ضعف مدیریت مرتکب این اشتباه شد. البته این استعلام تبعاتی برای او ندارد. احسان اصولی امروز در دفاع جانانه از همشهری اش گفت استعلام گرفتن از فیفا اشکالی ندارد و فقط بهتر بود اعضای هیات رییسه در جریان قرار می گرفتند. هرچند اصولی حرفی درباره نوع استعلام گرفتن از فیفا نزده و نگفته کامرانی فر دقیقا چه چیزی و با چه نیتی از فیفا پرسیده که جوابش منفی بوده اما به هرحال استعلام گرفتن جرم نیست حتی اگر کامرانی فر به فیفا توضیح نداده باشد اعضای هیات رییسه از ابتدا ۹ نفر بودند چون نواب اول و دوم شهاب اصلا از مجمع رای نگرفته بودند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آنها را سرپرست های غیرقانونی نایب رییسی اول و دوم فدراسیون نامیده بود. استعلام گرفتن جرم نیست اما امضا کردن زیر نامه های مغایر با اساسنامه که این روزها دست کمیته اخلاق است، قطعا غیر قانونی است.

راست و دروغش گردن راوی که می گفت یکی از کارشناسان کمیته اخلاق گفته اگر بنا باشد با این نامه ها عزیزی خادم محروم شود، نامه ها امضای دبیرکل را دارد و همین محرومیت برای دبیرکل هم باید در نظر گرفته شود!

 دبیرکل فدراسیون فوتبال هم محروم می شود

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: