کد خبر: ۹۱۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۳۵۶
یکی از بازیگران سینمای ایران در جدیدترین افاضات خود اقدام به طعنه زدن به کریم باقری پرداخته است.

طعنه‌ آقای بازیگر به پیشکسوت معروف پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا: از زمان ورود شبکه‌های اجتماعی، خط مرزی ورود هر شخص به حیطه‌های مختلف برای اظهارنظر باریک شد و حتی در چند فصل اخیر این خط از بین رفته است. در جدیدترین و شایع‌ترین مدل آن، کار به جایی رسیده که بازیگران اقدام به اظهارنظر علیه بازیکنان و کادرفنی و بعضا توهین به آن‌ها می‌کنند.

پیشتر مواردی عجیب مشاهده شده بود که به طور مثال امیرحسین مقصودلو، این بوم کارتونی متحرک که از هیچ فرصتی برای هتاکی نمی‌گذرد دستور داده بود فرهاد مجیدی، روزبه چشمی را در پست مدافع آخر قرار ندهد و پس از بازی هم با الفاظی ناشایست سرمربی آبی‌ها را خطاب قرار داده بود. او البته خود را بابت چند روپایی بهترین فوتبالیست ایران می‌دانست و حال ذهنی نامساعد خود را نشان داده بود.

حالا در جدیدترین مورد یکی از بازیگران سینمای ایران که بیشتر با کری‌های خود در شبکه‌‌های اجتماعی مشهور و محبوب شده نه با نقش‌های درجه سوم و چهارم خود، اقدام به اظهارنظر علیه کریم باقری کرده و با طعنه و کنایه او را پیشکسوتی قرار داده که تنها بلد است با دریافتی‌های میلیاردی به گوش بازیکنان بزند.

این بازیگر که به اندازه تعداد گل‌های باقری با پای غیر تخصصی هم نقش درجه یک ندارد در روزهای اخیر تا توانسته وارد مسایل فوتبالی و درگیری و دعوا با هواداران پرسپولیس پرداخته و به هدف خودش هم تا حدودی رسیده. هدفی که با پاداش «دیده شدن» در شبکه‌های اجتماعی توام شده و پیشتر بسیاری از بازیگران آبی و قرمز از آن سود برده‌اند.

حق اظهار نظر برای هر بازیگر و هر شخصی در خصوص شرایط تیم مورد علاقه محفوظ است و کتمان آزادی بیان در این زمینه امری‌ است نادرست اما ای‌کاش بعضی هم نگاه به حیطه کاری و نظرات پیشین همواره نادرست خود کنند، سپس نگاهی به فرد مورد انتقادشان نگاهی بیندازند و پس از سنجیدن قامت خودشان کلمات را بر زبان بیاورند که البته مطمئن باشید آن کلمات را نمی‌توانند جلوی چشم همان بازیکن و پیشکسوت فوتبال بیان کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: