کد خبر: ۹۱۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۲۲
رییس پلیس راه مازندران گفت که جاده‌های استان از ظهر فردا یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه زیر بار محدودیت‌های ترافیکی مربوط به تعطیلات عید فطر قرار می‌گیرند.

محدودیت تردد در جاده‌های مازندرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا: رییس پلیس راه مازندران گفت که جاده‌های استان از ظهر فردا یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه زیر بار محدودیت‌های ترافیکی مربوط به تعطیلات عید فطر قرار می‌گیرند.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز شنبه افزود که محدودیت های ترافیکی عید فطر هر سه جاده اصلی ارتباطی مازندران با پایتخت را تا پایان هفته جاری تحت تاثیر قرار می دهد در نتیجه تمامی رانندگان باید در این مدت پیش از برنامه ریزی از محدودیت های اعلام شده آگاهی یابند.

وی با اظهار این که تلاش بر روان نگه داشتن ترافیک در جاده های استان طی تعطیلات عید فطر و ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان است ، توضیح داد : طبق برنامه ریزی همه تلاش پلیس بر این است که ممنوعیت تردد یا یک طرفه کردن جاده ها را به حداقل برساند ولی با توجه به پیش بینی ورود حجم زیادی از خودروها به جادهای استان از عصر فردا یکشنبه ، تدابیر لازم برای روان نگه داشتن ترافیک اندیشیده شده است.

سرهنگ جهان تاب محدودیت های ترافیکی محورهای اصلی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد :

جاده کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای یکشنبه یازدهم و سه‌شنبه سیزدهم اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روزها از میدان امیر کبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ از کرج میدان امیر کبیر و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه می شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۱۵ تا روز شنبه هفته آینده ۱۷ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است ضمن این که تردد موتورسیکلت هم از ساعت ۱۲ فردا شنبه تا ساعت ۶ روز یکشنبه ممنوع خواهد بود.

جاده هراز

تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء یک‌طرفه می شود.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۶ از محور هراز ممنوع است و تنها موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری حق تردد دارند.

جاده فیروزکوه

تردد انواع تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه دوازدهم ، سه شنبه سیزدهم ، پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم اردیبهشت از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۶ از محور فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری حق تردد دارند.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین گفت که تردد خودروها در دیگر محورهای ارتباطی مازندران در ایام تعطیلات عیدفطر بدون محدودیت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد که اجرای محدودیت‌های ترافیکی در ایام تعطیلات عید سعید فطر به افزایش حجم تردد خودروها در سه جاده‌ها ارتباطی کندوان، هراز و فروزکوه بستگی دارد و در صورت عادی بودن ترددها، با هماهنگی، محدودیت‌های ترافیکی لغو می‌شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: