کد خبر: ۹۱۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۰
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) در نشستی با میلاد سرلک و مدیر برنامه‌های مهدی ترابی، مذاکراتی را انجام داد.

خبر‌های خوب نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس درباره ترابی و سرلکبه گزارش خبرداغ ، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز، نشست مثبتی را با حضور میلاد سرلک و مدیر برنامه‌های مهدی ترابی برگزار کرد. در جریان این نشست، طرفین پیشنهادات و صحبت‌های لازم در خصوص تمدید قرارداد دو بازیکن ارزنده پرسپولیس را مطرح و مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد طی روز‌های آتی توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام شود.

مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیس درباره نشست با مدیرعامل باشگاه گفت: فعلا قصد مصاحبه ندارم و تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقیمانده است. با این حال باید بگویم که مذاکرات خوبی با باشگاه و آقای درویش و همچنین دیگر مدیران داشته‌ام. همه چیز خوب پیش می‌رود و طی چند روز آینده احتمالا برای همه خبر خوبی خواهد بود و همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: