کد خبر: ۹۱۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۶۶
مربی تیم استقلال بعد از غیبت‌های متوالی دیگر با این تیم همکاری نخواهد داشت.

پایان همکاری استقلال با مجیدی؛ جدایی فرزاد از فرهادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فرزاد مجیدی در ابتدای فصل بیست و یکم از کمک سرپرست استقلال به مربی تغییر جایگاه داد. مجیدی چندین مرتبه در تمرینات تیمش غایب بود و به همین خاطر فرهاد مجیدی ناچار به جریمه او شد. 

با این حال غیبت مرتبه آخر او به قدری طولانی شد که کم کم استقلال در کورس قهرمانی را وارد حاشیه می‌کرد. او حتی در بازی حساس آبی‌پوشان مقابل نساجی در مرحله یک چهارم نهایی حاضر نبود؛ مسابقه‌ای که در نهایت با شکست استقلال و حذف شاگردان مجیدی از جام حذفی روبرو بود. 

در همین رابطه حالا به نظر می‌رسد همکاری فرزاد مجیدی با استقلال به انتهای خط رسیده است. البته عجیب هم نیست که در آستانه کسب عنوان قهرمانی، مدیران استقلال برای مربی غایب خود چنین تصمیمی گرفته باشند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: