کد خبر: ۹۱۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۵
سرپرست فدراسیون فوتبال: نگاه ویژه، تیزبین و مدبرانه رئیس جمهور می‌تواند در روند آماده سازی تیم ملی در سال جام جهانی تاثیرگذار باشد.

ماجدی: قرعه کشی شرایط خاصی را ایجاد کرد/نگاه تیزبین رئیس جمهور در روند آماده سازی تیم ملی تاثیرگذار استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، میرشاد ماجدی در مراسم دیدار با رئیس جمهور اظهار داشت: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم ایران اهمیت خاصی دارد و خصوصا در جام جهانی همه ما مسئولیت سختی در پیش خواهیم داشت. من و همه همکارانم، خدمتگذاران مردم عزیز شریف ایران خصوصا خانواده معظم شهدا هستیم. امیدواریم در مسابقات پیش روی شرمنده این عزیزان نشویم.

وی افزود: به هر حال علاوه بر بعد ورزشی، مسابقات پیش روی ما از ابعاد دیگری هم حائز اهمیت است. قرعه کشی شرایط خاصی را در این گروه ایجاد کرده که کار ما را در بعد فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی هم بیشتر می کند.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نگاه ویژه، تیزبین و مدبرانه رئیس جمهور محترم می‌تواند در روند آماده سازی تیم ملی در سال جام جهانی تاثیرگذار باشد و به فدراسیون فوتبال کمک کند. بالا رفتن هزینه سفرهای بین المللی مشکل همه فدراسیون‌های ورزشی است و امیدواریم در این خصوص تدبیری اندیشیده شود تا امکان اعزام تیم‌ها و کاهش هزینه‌ها فراهم شود. مباحث مالی به نوعی یکی از مشکلات همه فدراسیون‌ها، ورزشکاران و قهرمانان است اما با حمایت دولت محترم امیدوار به حل این مشکل برای ورزش کشور هستیم.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: