کد خبر: ۹۱۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۴۳۱
سرمربی الفیصلی عربستان اعتراف عجیبی درباره صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کرد.

سرمربی الفیصلی: تنها هدفمان شرکت کردن در مرحله گروهی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2022 رقیب الفصیلی عربستان شد.

مارینیوس اوزونیدیس سرمربی یونانی الفصیلی ردر مصاحبه تلویزیونی با برنامه «اکشن مع ولید»، گفت: باید اعتراف کنم اصلا هدفی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نداشتیم و تنها هدفمان شرکت کردن در مرحله گروهی بود.

وی افزود: در ابتدا تصمیم داشتم به صورت چرخشی از بازیکنان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان استفاده کنم و به نوعی با هدف بازی دوستانه در این بازی ها شرکت کردیم. اما وقتی نتایج بازی اول و دوم رقم خورد تصمیم گرفتم بازیکنان اصلی را حفظ کنم.

سرمربی الفیصلی ادامه داد: اصلا انتظار نداشتیم از مرحله گروهی صعود کنیم ولی بازیکنان خیلی خوب عمل کردند و این شگفتی و دستاورد بزرگ را برای تیم رقم زدند.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: