کد خبر: ۹۱۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۸۵۶
هوادار مبتلا به سندروم داون استقلال امروز در تمرین این تیم حضور یافت.

مربی جدید استقلال با شماره ۷ آمد!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تمرین عصر چهارشنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که یک میهمان ویژه در محل تمرین حضور پیدا کرد.

شهاب مرتضوی، هوادار استقلال که مبتلا به سندروم‌ داون است و در گذشته نیز چندین بار به محل تمرین رفته بود، امروز هم با پیراهن شماره ۷ فرهاد مجیدی در تمرین حضور یافت و با استقبال گرم سرمربی و سایر اعضای تیم مواجه شد.

این هوادار که علاقه زیادی به مربیگری دارد، در گذشته هربار به تمرین استقلال رفته بود، با اجازه فرهاد مجیدی می‌توانست در مسائل فنی نظر بدهد و به بازیکنان تمرین بدهد. او امروز هم چنین کاری را انجام داد. 

شهاب مرتضوی که با برخورد دوستانه و گرم سرمربی استقلال و بازیکنان در بدو حضورش مواجه شده بود، در تمام تمرین در کنار فرهاد مجیدی سرمربی استقلال حضور داشت و مانند یک مربی بر عملکرد بازیکنان نظارت داشت.

مربی جدید استقلال با شماره 7 آمد!
مربی جدید استقلال با شماره 7 آمد!
مربی جدید استقلال با شماره 7 آمد!
مربی جدید استقلال با شماره 7 آمد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: