کد خبر: ۹۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۲۶۰
وزیر بهداشت و درمان از مصوب شدن تعرفه گذاری پرستاری در شورای عالی بیمه خبر داد و گفت: این مورد در مرحله نهایی قرار داد و بعد از مشخص شدن میزان آن در هیئت دولت اجرایی خواهد شد.

تعرفه گذاری پرستاری در شورای عالی بیمه مصوب شده استبه گزارش خبرداغ ، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه نشست هیئت در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعرفه گذاری پرستاری، اظهار داشت: خوشبختانه تعرفه گذاری پرستاری در شورای عالی بیمه مصوب شد و کارهای اجرایی آن در حال انجام شده است تا در هیئت دولت میزان آن تصویب شود.

وی افزود: اقدامات خوبی در طرح گذاری پرستاری صورت گرفته است که به زودی خبرهای آن منتشر خواهد شد.

وزیر بهداشت با اشاره به مهاجرت پرستاران گفت: مهاجرت پرستاران بسیار کم و ناچیز است، اما مسئله اشتغال در جهان این است که همه کشورها با افزایش نیروهای انسانی سروکار دارند و کشورهای جهان آنقدر مهاجر پذیر نیستند.

عین الهی تصریح کرد: افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی و پرستاری در دستورکار وزارت بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: