کد خبر: ۹۱۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۴۱
مهاجم رئال مادرید امیدوار است این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

بنزما: به هواداران برای پیروزی جادویی نیاز داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نبرد برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه آینده بین تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو مشخص می شود.

 کریم بنزما که در ورزشگاه اتحاد دو گل به ثمر رساند، درباره عملکرد این تیم مقابل منچسترسیتی گفت: "باختن در یک مسابقه هرگز خوب نیست زیرا ما از شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان هیجان زده هستیم. مهم‌ترین چیز این است که ما هرگز تسلیم نشدیم. اکنون باید به برنابئو برگردیم، جایی که بیش از هر زمان دیگری به هواداران نیاز داریم و برنده می‌شویم، که جادویی خواهد بود."

او ادامه داد: "اگر بدون اعتماد به نفس وارد بازی شوید، آنها می روند و دو گل به شما می زنند، زیرا آنها تیم خوبی هستند و در خانه شما را به شدت تحت فشار قرار می دهند. ما از همه چیز در این بازی کم داشتیم: جاه طلبی، فشار و اعتماد به نفس."

کاپیتان رئال مادرید همچنین درمورد ضربه پنالتی گفت: "این یک چیز اعتماد به نفس ذهنی است و من به توانایی خود اطمینان زیادی دارم."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: