کد خبر: ۹۱۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۱۶۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح برنامه های روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم در تمام روستاهای کشور با برپایی اجتماعات از جنایات رژیم کودک کش ابراز انزجار و تنفر خواهند کرد.

تشریح برنامه‌های روز قدس/ از برگزاری راهپیمایی در بیش از 90 کشور تا رژه 40 گردان رزمی در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری در تشریح برنامه های روز جهانی قدس گفت: امسال و پس از وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس  به دلیل شیوع بیماری کرونا ، هماهنگی لازم برای انجام راهپیمایی بزرگ و باشکوه، همزمان با تهران، در بیش از 900 شهر کشور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رنگبندی استانها، از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه تدارک دیده شده است.

وی افزود: این مراسم حتی در بسیاری از روستاهایی که از برپایی نماز جمعه برخوردار نبوده، به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: مسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از 90 کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود. 

موسی پور افزود: 420 ساعت برنامه تولیدی در غالب 948 برنامه از رادیو و تلوزیون های اسلامی پخش خواهد شد .همچنین 450 مقاله به زبان های عربی و نمایشگاه 107 پوستری با زبان عربی نیز در سایت های عرب زبان  این رادیو و تلوزیون ها بارگذاری شده است.

وی اظهار داشت: مردم در تمام روستاهای کشور با برپایی اجتماعات مردم از جنایات رژیم کودک کش ابراز انزجار و تنفر خواهند کرد.
وی ادامه داد: بیش از 5 هزار نفر عکاس، خبرنگار، تصویربردار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش خبری خواهند داد.

مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: برپایی همایش با موضوع فلسطین و قدس است؛ در این یکی دو روز باقیمانده هم شاهد همایش هایی از جمله مهمترین آن ها همایش بزرگی تحت عنوان فلسطین مظلوم در محل استادیوم غزه با حضور مردم مقاوم غزه برگزار خواهد شد که رهبران مقاومت از کشورهای مختلف در این اجتماع سخنرانی خواهند کرد.

موسی پور بیان داشت: از دیگر برنامه های ما برپایی همایش با موضوع فلسطین و قدس در داخل کشور است؛ همایش های متعددی تا امروز برگزار شده و در این یکی دو روز باقی مانده تا روز قدس هم شاهد همایش هایی خواهیم بود که از مهمترین آنها همایش بزرگ تحت عنوان فلسطین مظلوم در محل استادیوم غزه و با حضور مردم مقاوم غزه برگزار خواهد شد و رهبران مقاومت از کشورهای مختلف در این اجتماع سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: روز پنجشنبه نیز کنگره قدس شریف با حضور دانشجویان و طلاب و سایر اقشار در محل لانه جاسوسی برگزار خواهد شد.

مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: برپایی نشست های مختلف به شکل وبیناری در فضای مجازی در این ایام به صورت گسترده در حال انجام است؛ مجموعه ای از وبینارهایی با عنوان فلسطین آزاد می‌شود در قالب نشست هایی با موضوع آزادسازی قدس و دستاوردهای مقاومت از روز 9 اردیبهشت تا روز 24 اردیبهشت که روز نکبت نامگذاری شده(روزی که آن نسل کشی در فلسطین صورت گرفت) با حضور کارشناسان و اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

موسی پور در ادامه تشریح برنامه های روز قدس عنوان کرد: پویش های مختلفی در فضای مجازی از جمله پویش یک سطل آب تا محو غده سرطانی اسرائیل شامل عکس، نقاشی، دلنوشته ها و ویدئوها و آنچه روایتگر آرمان قدس باشد، تا روز جمعه از طریق وب سایت تلوبیون ادامه دارد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های روز قدس، برپایی کارگاه های هنری، نمایشگاه های عکس، عکاسی، خطاطی، اجرای نمایش های میدانی، اجرای سرود و برنامه های مختلف در تهران و سراسر کشور خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، رژه 40 گردان رزمی در تهران برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری نشست های بصیرتی و تبیینی در مساجد کشور و در پایگاه های بسیج هم از برنامه های دیگر خواهد بود.

موسی پور ادامه داد: ویژه برنامه‌ای برای شهدای مقاومت از سوی بنیاد شهید پیش بینی شده و همچنین برافراشته شدن پرچم فلسطین در میادین و خیابان هایی که به نام قدس یا فلسطین نامگذاری شده نیز از برنامه های روز قدس است.

وی بیان داشت: وبینار تخصصی تحت عنوان نقش شهید سلیمانی در دفاع از قدس و انتفاضه فلسطین هم از ویژه برنامه های روز جهانی قدس خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: