کد خبر: ۹۱۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۳۱۰
آخرین جلسه تمرینی بازیکنان تیم رئال مادرید پیش از مصاف با منچسترسیتی روز گذشته برگزار شد.

کدام یک از مصدومان رئال به بازی با منچسترسیتی می‌رسند؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید قبل از رویارویی با منچسترسیتی، عصر دوشنبه در ورزشگاه اتحاد برگزار شد و دیوید آلابا و فرلاند مندی وارد تمرینات شدند، در حالی که بدبینی ها نسبت به در دسترس بودن کاسمیرو افزایش یافته است.

به نقل از مارکا، هر سه بازیکن اخیراً با مشکلات عضلانی دست و پنجه نرم می کنند اما گفته می شود که کاسمیرو کمترین شانس را برای شرکت در بازی امشب دارد. مندی 60 درصد شانس بازی دارد، در حالی که آلابا علیرغم اینکه به آمادگی کامل نزدیک نیست تقریباً مطمئناً بازی خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی نمی‌توانست لحظه‌ای بدتر از این بخواهد که این بحران کوچک به غول‌های اسپانیایی ضربه بزند، اگرچه همه انتظارات این است که ایتالیایی به فدریکو والورده روی بیاورد تا با تونی کروس و لوکا مودریچ در خط هافبک شریک شود.

انتظار می‌رود که مثلث هجومی رودریگو، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور باشند که اولی به خاطر فرم عالی خود به خصوص گلزنی مقابل چلسی حضور در ترکیب ثابت را به عنوان پاداش خواهد داشت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: