کد خبر: ۹۱۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۳
سید مسعود خاتمی گفت:‌ فکر می‌کنم فائزه هاشمی دچار مشکلات روحی و روانی است. چون سر و ته سخنانی که مطرح می‌کند با یکدیگر همخوانی ندارد. در یک جمله می‌گویم که او باید به مشاور روانپزشکی مراجعه کند.

نماینده مجلس: فائزه هاشمی دچار مشکلات روحی و روانی استبه گزارش خبرداغ ، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در گفت‌وگو با  فارس،‌ درباره حمایت فائزه هاشمی از تحریم‌های کشورمان توسط آمریکا، اظهار داشت: من پزشک هستم و فکر می‌کنم او دچار مشکلات روحی و روانی است. چون سر و ته سخنانی که مطرح می‌کند با یکدیگر همخوانی ندارد. 

وی افزود: در یک جمله می‌گویم که او باید به مشاور روانپزشکی مراجعه کند. چون اظهاراتی را مطرح می‌کند که آنچنان حساب و کتابی ندارد. چراکه بیشتر از اینکه بخواهد مطلبی را باز کند به دنبال این است که بحران آفرینی کرده و مشکل ایجاد کند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: او همواره به دنبال ایجاد سوژه است،‌ چون در همه حوزه‌ها دخالت کرده و با سوء‌ استفاده از نام خانواده‌اش هر مطلبی را بیان می‌کند. به طور کلی من قائل به هیچ ثباتی در سلسله افکار او نیستم که انسان بخواهد وقت تلف کند و به آن‌ها پاسخ بدهد.

وی ادامه داد: فقط یک جمله می‌توانم بگویم که او دچار مشکلات روحی و روانی شده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: