کد خبر: ۹۱۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۰
ماجرا هفته پیش و از خبری که در فضای مجازی منتشر شد، آغاز شد. خبر این بود که خانواده رئیس‌مجلس به ترکیه رفته و در آنجا برای فرزندی که در راه است، سیسمونی خریده‌اند.

کیهان، واکنشها به سفر خانواده قالیباف به ترکیه را به گردن اصلاح طلبان و جریان انحرافی احمدی نژاد انداختبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان :ماجرا هفته پیش و از خبری که در فضای مجازی منتشر شد، آغاز شد. خبر این بود که خانواده رئیس‌مجلس به ترکیه رفته و در آنجا برای فرزندی که در راه است، سیسمونی خریده‌اند.

این خبر با چند نوع واکنش مواجه شد. یک دسته از واکنش‌ها مربوط به مردم عادی بود که از آن انتقاد کردند. این واکنش‌ها را می‌توان تا حد زیادی طبیعی و قابل فهم دانست چرا که مردم انتظار دارند در حالی که تحت فشار شدید اقتصادی و معیشتی هستند، مسئولان نیز در تحمل این فشارها با آنان همراه باشند.
دسته بعدی واکنش‌ها مربوط به جریانات و بازیگران سیاسی بود. طبق معمول، رسانه‌ها و جریانات ضدانقلاب که از هیچ فرصتی برای حمله به اصل نظام و انقلاب نمی‌گذرند و در این مسیر حتی از دروغ‌پراکنی هم ابایی ندارند، بلافاصله دست به کار شده و انواع و اقسام مطالب و پیام‌ها را در این راستا تولید و منتشر کردند. مطالب و پیام‌هایی که هدفی جز غبارآلود کردن فضا و تضعیف اصل نظام نداشت.
دسته بعدی واکنش‌ها مربوط به برخی جریانات سیاسی داخلی بود. این دسته از واکنش‌ها را می‌توان به دو گروه نشان‌دار و بدون نشان تقسیم کرد. جریان مدعی اصلاحات در رسانه‌های رسمی و نیمه‌رسمی خود، این سفر را بهانه‌ای برای تخریب رئیس ‌مجلس و زیر سؤال بردن مجلس یازدهم قرار داد و مانند همیشه رطب و یابس را به هم بافت تا رقیب سیاسی را در ذهن افکار عمومی تخریب کند. اما واکنش‌ها در رسانه‌های بی‌نام و نشان و مسئولیت‌گریز از نوع دیگری بود. این رسانه‌ها کوشیدند با ارائه تحلیل‌های به اصطلاح محرمانه و افشاگرانه، ماهی خود را از این آب گل‌آلود صید کنند.
 
بیشتر بخوانید: 
«رد پای دولت در غائله سفر خانواده قالیباف به ترکیه»، «سیسمونی گیت در مقابل ناتوانی ذهنی رئیسی»، «حمله پایداری به قالیباف برای از زیر ضرب درآوردن عبدالملکی»، «قالیباف چوب عدم همراهی با پایداری در طرح صیانت را خورد»، «اطلاعات سپاه، پشت افشاگری اخیر است»، «وزارت اطلاعات دولت رئیسی، خانواده قالیباف را رصد و ماجرا را لو داده» و...بخشی از تیترهای این دست مطالب است.
 
واقعیت آن است که کشور از نیمه سال گذشته با همدلی و همکاری سه قوه، به نوعی آرامش رسیده که این آرامش سیاسی لازمه و گام اول برای حل مشکلات مردم است. مشکلاتی انباشته و بسیار بزرگ که برخی به دلایل مختلف علاقه‌ای به کاهش و حل آنها ندارند. ضدانقلاب خارج نشین که به چیزی جز ویرانی ایران و براندازی انقلاب راضی نیست و برخی جریانات سیاسی داخلی مانند مدعیان اصلاحات و جریانات انحرافی نیز هر کدام با انگیزه‌های خاص سیاسی، تمایل واقعی و عملی به موفقیت ترکیب جدید ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: