کد خبر: ۹۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۶۵۶
امیرعبداللهیان در گفت‌و‌گوی تلفنی با همتای سوری با بیان اینکه از رسیدن به توافق خوب و پایدار دور نشده‌ایم، تصریح کرد: نه به زیاده خواهی‌ها توجه داریم و نه از خطوط قرمز خو عقب نشینی می‌کنیم.

امیرعبداللهیان: از رسیدن به توافق خوب دور نشده‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: حسین امیرعبداللهیان و فیصل المقداد وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه امروز (پنجشنبه) تلفنی گفت‌وگو کردند.

در این گفت‌وگوی تلفنی درباره موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه دوجانبه و برخی مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل نظر شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخشی از این گفت‌وگوی تلفنی با فیصل المقداد درباره روند مذاکرات وین خاطرنشان کرد: تبادل پیام‌ها بین ایران و آمریکا از طریق اتحادیه اروپا در حال انجام است و در این مسیر بارها تاکید کرده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران نه به زیاده خواهی‌ها توجه دارد و نه حاضر است از خطوط قرمز خود عقب نشینی کند.

وی همچنین یادآور شد: مسیر دیپلماسی به خوبی کار می‌کند و از رسیدن به توافق خوب و پایدار دور نشده‌ایم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: