کد خبر: ۹۱۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۴۱۱
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا برگزاری آزمون‌ها و امتحانات را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.

امتحانات مدارس به تعویق افتادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا برگزاری آزمون‌ها و امتحانات را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

به منظور بهره‌مندی دانش آموزان و همکاران فرهنگی از فضائل ماه مبارک رمضان و لیالی قدر لازم است، مدارس برگزاری آزمون‌ها و امتحانات را به بعد از ماه رمضان موکول کنند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش، صبح روزهای پنجشنبه و جمعه، مورخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ که پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود، برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: