کد خبر: ۹۱۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۱۸۲
با گزارش کشف جسد پسر ۱۴ ساله‌ای در خانه تحقیقات از سوی بازپرس پرونده و مأموران آغاز و مشخص شد وی بر اثر شکنجه و ضرب و شتم با کابل مخابراتی به قتل رسیده و پدر مقتول در این جنایت دست داشته است.

اعتراف هولناک مرد آبادانی درباره قتل‌عام خانوادگیبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: با گزارش کشف جسد پسر ۱۴ ساله‌ای در خانه تحقیقات از سوی بازپرس پرونده و مأموران آغاز و مشخص شد وی بر اثر شکنجه و ضرب و شتم با کابل مخابراتی به قتل رسیده و پدر مقتول در این جنایت دست داشته است.

حمید مرانی‌پور دادستان شهرستان آبادان در تشریح این پرونده گفت: متهم به دادسرا احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت اما خیلی زود به قتل پسرش اعتراف کرد.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت مرد میانسال بار دیگر لب به اعتراف گشود و به قتل همسر و دو دختر دیگرش در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۹نیز اعتراف کرد.

مرانی‌پور در پایان تصریح کرد: متهم با قرار بازداشت به زندان آبادان معرفی شد و با توجه به اینکه متهم به سه قتل دیگر نیز اعتراف کرده و مدعی شده آن قتل‌ها را در استان دیگری مرتکب شده تحقیقات برای بررسی صحت اظهارات وی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: