کد خبر: ۹۱۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۳۰۳
با ثبت هفت مورد جدید فوتی ناشی از عوارض ابتلا به کووید ۱۹ در شانگهای، آمار مرگ و میر ناشی از عوارض ابتلا به این بیماری در این شهر به ۱۷ تن رسید.

افزایش تلفات کرونایی در شانگهایبه گزارش خبرداغ ، به رغم اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی در شانگهای، مقامات بهداشتی این شهر امروز (چهارشنبه) هفت مورد جدید مرگ ناشی از عوارض ابتلا به کووید۱۹ را گزارش کردند و به این ترتیب تاکنون تعداد قربانیان موج اخیر این بیماری در این شهر به ۱۷ تن رسیده است.

سویه مسری کروناویروس موسوم به امیکرون باعث افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کووید۱۹ در این کلانشهر ۲۵ میلیون نفری شده است.

مقامات محلی اعلام کردند که هفت مورد جدید مرگ ناشی از عوارض ابتلا به بیماری کووید۱۹ بیماری های زمینه ای مانند سرطان ریه و دیابت داشته و پنج نفر از آن ها نیز افراد بالای ۷۰ سال بودند.

شانگهای امروز بیش از ۱۸ هزار مورد جدید و عمدتاً بدون علامت ابتلا به کووید۱۹ را گزارش کرد.

بیش از ۴۰۰ هزار مورد ابتلا به کووید۱۹ در شانگهای از ماه گذشته میلادی (مارس) به ثبت رسیده و این شهر اولین مرگ و میر ناشی از عوارض ابتلا به این بیماری را در روز دوشنبه گزارش کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، با افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹ در شانگهای مقامات محدودیت های سختگیرانه کرونایی را در این شهر اعمال کردند که خسارات اجتماعی و اقتصادی سنگینی را در پی داشته است.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: