کد خبر: ۹۱۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض مردم منطقه سراوان گیلان به انباشت زباله و بحران پسماند، خواستار اقدام فوری وزیر کشور برای حل این مسأله شد.

نایب رئیس مجلس: وزیر کشور به معضل پسماند در سراوان گیلان رسیدگی فوری کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به تذکرات جمعی از نمایندگان استان گیلان در خصوص بحران زباله در منطقه سراوان این استان، اظهار داشت: نمایندگان استان گیلان یادداشتی نوشته‌اند و اعلام کرده‌اند که بیش از 500 نفر در ورودی منطقه سراوان گیلان و در محل دفن زباله تحصن کرده‌اند.

وی افزود: ظاهرا در سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان، وزیر کشور به این منطقه سفر کرده و وعده حل مشکل را داده است.

نایب رئیس مجلس افزود: با در نظر گرفتن حقوق مردم و محیط زیست انتظار می‌رود وزیر کشور به معضل پسماند در این منطقه رسیدگی فوری کرده و آن را حل کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: