کد خبر: ۹۱۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۰۶
شهردارى تهران در واكنش به خبر قلع و قمع درختان بوستان چيذر اعلام كرد: چند اصله درخت از اين بوستان جابجا و در پارك قيطريه كاشته شد و احداث پاركينگ به درخواست شورايارى محله دنبال خواهد شد. اهالى محل امروز ضمن تجمع با اين كار مخالفت و شورايارى در مراجعه اهالى، درخواست پاركينگ را تكذيب كرد. تعداد درختان كنده شده بالغ بر ١٠٠ درخت بوده است.

واكنش شهردارى به قلع و قمع درختان و پاسخ عضو شوراى شهر و اهالى محلهشهردارى تهران در واكنش به خبر قلع و قمع درختان بوستان چيذر اعلام كرد: چند اصله درخت از اين بوستان جابجا و در پارك قيطريه كاشته شد و احداث پاركينگ به درخواست شورايارى محله دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، چند نكته درباره جوابيه:

١) اهالى محل امروز ضمن تجمع با اين كار مخالفت و شورايارى در مراجعه اهالى، درخواست پاركينگ را تكذيب كرد.

٢) امانى عضو شوراى شهر در پى قطع درختان در دانشگاه تهران در ١٢ فروردين و ادعاى اين دانشگاه مبنى بر جابجايى درختان، گفته بود:

الان فصل جابجایی نیست. اگر می‌خواهید قانونی کار کنید چرا در ایام تعطیل؟ معلوم است که کاری خارج از عرف انجام شده.

حال سوال اين است اگر اقدام قانونى بوده چرا مخفيانه و در ساعت ٢بامداد؟ و آيا الان فصل جابجايى است؟

٣) رهبری در سال ١٣٩٤ فرمودند حفظ فضای سبز واجب است، در این فضاها حتی نباید حوزه علمیه ساخته شود. حال با چه استدلالى شهردارى بوستان را براى پاركينگ تخريب مى كند؟

٤)امروز با حضور صداوسيما مشخص شد تعداد درختان كنده شده بالغ بر ١٠٠ درخت بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: