کد خبر: ۹۱۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۲۲۱
آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر امروز برای رسیدن به فینال جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، یکی از دو دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز و از ساعت 20:30 و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میان دو تیم آلومینیوم و خلیج فارس ماهشهر برگزار خواهد شد. این دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که مسیر سختی تا اینجای کار داشتند و حالا یکی از آنها امروز بلیت حضور در فینال جام حذفی را دریافت می‌کند.

 

کار سخت پس از پیروزی بزرگ

آلومینیوم اراک

آلومینیوم اراک امروز در شرایطی به مصاف حریف لیگ دویی خودش می‌رود که برای حضور در این مرحله دست به کار بزرگی زده و پس از عبور از سد فجرسپاسی در مرحله اول، توانست از مسیر سختی عبور کند و با حذف کردن سپاهان و سپس پرسپولیس به نیمه نهایی برسد.

شاگردان مهدی رحمتی در مرحله قبل در شرایطی پرسپولیس را حذف کردند که با یک بازی هجومی و با برنامه و برخلاف انتظارها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت را کنار زدند.

خلیج فارس برخلاف حریفان قبلی آلومینیوم یک تیم پرستاره و ابرقدرت نیست ولی مسیر حضور این تیم در نیمه نهایی نشان می‌دهد آنها حریف خطرناکی برای شاگردان رحمتی هستند و دست کم گرفتن آنها تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت.

 

چهارمین قربانی لیگ برتری؟

bECcQMtQNXEu

و اما شگفتی‌ساز اصلی این مسابقات، خلیج فارس ماهشهر نماینده لیگ دسته دوم در این مسابقات است. آنها مسیر سختی هم تا اینجای کار داشتند و ابتدا هوادار، سپس نفت مسجد سلیمان و در نهایت مس رفسنجان را از پیش رو برداشتند تا در یک قدمی فینال مسابقات قرار بگیرند.

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد یک تیم لیگ دویی بتواند تا اینجای کار بالا بیاید، آنهم از چنین مسیر سختی که به تقابل با سه حریف لیگ برتری منجر شده و حالا در صورتی که چهارمین مصاف لیگ برتری را هم با پیروزی پشت سر بگذارند راهی فینال خواهند شد.

چند سال قبل داماش گیلانیان هم از دسته دوم موفق به صعود به فینال شده بود و حالا خلیج فارس ماهشهر هم در تلاش است تا این کار را تکرار کند.

موسی قنواتی سرمربی این تیم در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته است: حق طبیعی ماست که به قهرمانی فکر کنیم، طبیعی است که به فینال و به قهرمانی فکر کنیم.

 

امتیاز میزبانی آلومینیوم و حضور تماشاگران در بازی

بنابر پیگیری انجام شده از سوی باشگاه آلومینیوم اراک و موافقت ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین استان مرکزی، مجوز ورود تماشاگران به بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های آلومینیوم و خلیج فارس ماهشهر به‌صورت رسمی صادر شد.

هواداران آلومینیوم اراک که طی دو سال اخیر و بنابر شرایط کرونایی، اجازه حضور در دیدارهای خانگی را نداشتند، حالا می‌توانند با شرایط اعلام شده از سوی ستاده مبارزه با کرونا، وارد ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک شوند و تیم آلومینیوم را در دیدار با خلیج فارس ماهشهر حمایت کنند.

بنابراین، مجوز حضور ۳۰ درصد تماشاگران در این مسابقه صادر شده و ۵ هزار هوادار می‌توانند در بازی نیمه‌نهایی وارد ورزشگاه شوند که البته ۱۰درصد از این سهم به تماشاگران خلیج‌فارس ماهشهر اختصاص می‌یابد.

 

دیدار امروز زیر ذره بین فدراسیون

با دستور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و با توجه به حساسیت بازی های مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت های جام حذفی باشگاههای کشور مسابقات باقیمانده از فصل جاری این رقابت ها با حضور بازرسان ویژه کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و همچنین سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می شود.

 

تیم داوری: حسین زمانی، محمدعلی پورمتقی، رحیم حاجیلو و مسعود حقیقی

 

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: