کد خبر: ۹۱۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
مربی تیم آلومینیوم اراک درمورد دیدار برابر تیم خلیج فارس ماهشهر صحبت کرد.

فاضلی: باید با تمرکز و جنگندگی بالا به مصاف خلیج فارس برویمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وحید فاضلی مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خلیج فارس ماهشهر در نیمه نهایی جام حذفی گفت: خیلی خوشحالیم که پس از دو سال هواداران و تماشاگران را در کنارمان داریم و همینجا از آنها به دلیل انرژی مثبتی که هم قبل و بعد از بازی پرسپولیس به تیم مان دادم تشکر می کنم و امیدوارم همین انرژی را فردا در سراسر بازی حس کنیم.

او در مورد بازی فردا گفت: باید عرض کنم که تیم حریف منسجم و مطمئن باشید بی دلیل به این مرحله صعود نکرده است. اصلا توجهی به تورنمنت های دیگر نداریم و هر دو تیم در شرایط برابر به نیمه نهایی صعود کردند. خلیج فارس منسجم بازی می کند و برنامه ها و الگوهای تاکتیکی خوبی دارد و نقطه مثبت آنها این است که یک تیم هارمونیک هستند و دلیلش این است که اکثرا بازیکنان آنها از لیگ سه با همین تیم به لیگ دو صعود کردند و همین کمک می کند که هماهنگی خوبی داشته باشند. قطعا در بازی مقابل چنین تیمی باید تمرکز بالایی داشته باشیم و اینکه سطح انگیزشی و حتی تیم مان شاید باید بالاتر از بازی پرسپولیس باشد. در کنار این ها تمرکز بالایی می طلبد.

مربی آلومینیوم درمورد سطح آمادگی بازیکنان این تیم گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط بازی را به خوبی درک کردند و بزرگترهای تیم مان به خوبی به ما کمک کردند. اسم یکی از آنها را به نمایندگی از سایرین می گویم. میثم مجیدی کاپیتان تیم خیلی کمک کردند که این شرایط را به تیم القا کنیم و امیدوارم درک این شرایط به بازی کشیده شود و در مسابقه تبلور پیدا کند و بازیکنان مان با جنگندگی و تعصب و فنی قوی در یک بازی جوانمردانه مجددا برنده بازی فردا باشیم.

فاضلی درمورد احتمال اینکه تیم حریف می خواهد بازی را با دفاع بسته شروع کند، گفت: به هر حال ما هم برای 90 دقیقه و هم 120 دقیقه برنامه داریم و قطعا تیم حریف هم برنامه دارد. شاید برنامه های آنها به شکل دیگری باشد و ما هم شکل دیگری داشته باشیم. فردا با جزئیات این مساله در مسابقه نمود پیدا می کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: